13 Augusti

HEJ!

Dagens fråga:

 Vilken är din favorit maträtt?

Min är nog tacos tror jag....

Idag har jag varit med Alice och Matilda hela dagen. Jag och Matilda städade i Sannas rum efter att har varit där i fem dagar. När jag och Matilda ändå var i farten att städa och göra iordning så flyaa vi om i Sannas rum(Vi fick det). DEt blev jättefin.

Nu kommer några bilder:

Min söta lillasyster. Här gick hon i ettan så att hon är lite större nu:-P

Sanna när vi var i Falukoppargruva nu i sommar:-P SÖTNOs<3

Min fina "GodisGubbar":-P

Fina lilla Alice. Ja, hon ser ju inte så här i vanliga fall:-P<3

Söta lilla Matilda som inte heller ser ut så här:-P<3



Här var tre bilder från Sverige-Finland. Jag och Per var och såg den igår. Svergie vann med 1-0:-P

Nu ska jag dricka te med mamma:-)


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Min favoriträtt är att äta på Mongolisk restaurang och få maten wokad.



PUSS!

2009-08-14 @ 00:35:01
URL: http://absolutemsan.blogg.se/
Postat av: Pontus

Min favorit bland maträtter är exempelvis smördegsinbakad oxfilé med gorgonzolaså eller ugnsbakad lax med sås på dijonsenap. Eller varför inte köttfondue? Usch, nu blev jag hungrig...

2009-08-14 @ 02:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0