18 Augusti, Shopping

Dagens fråga:

Vad har du för intessen?

Jag simmar två gånger i veckan, går på gymnastik en gång och går på teater i gång.

Hej!

Först idag väckte pappa oss vid sju för att vi inta ska vara så trötta imorrn. Frö imorr så börjar ju skolan:-(

Sen skulle pappa och klippa sig, jag och Sanna följde med.
Sen åkte jag och Sanna till Fasta.

Sanna köpte ett par skor, en tunika, en väska, och en Hello Kitty Mapp. Jag köppte två par tajts. Fast ett par blev fel för det var strumpbyxor fast jag trodde det var tajts...

Nu ska jag börja ta det lungt efter som att det är skola imorrn:-D


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ni var bäst idag!

2009-08-19 @ 00:40:07
Postat av: Emelie

TackarTackar!

2009-08-19 @ 08:00:42
URL: http://absolutemsan.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej :D

vad gör du? :)

2009-08-19 @ 13:59:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0