20 Auguti, Skolan

Dagens fråga:

Om du skulle vara ett djur vilekt djur skulle du vilja vara då?

Jag skulle vilja vara en hund eller katt för de är så mycket med människor...
Det jag helst inte skulle vilja vara är någon mygga, geting eller någon annan insäckt för då blir man dödad av människor:-(

Idag var den andra dagen i skolan. Det var ganska kul för utom att Theres prata om regler, trivsel och annat såt där som är bra att prata om... Men det blev lite långtråkigt...

Sen efter lunch gick vi Turigeparken. Där hade vi gruppövningar tillsammans med B. Det var kul:-D

Som ni ser så har min header försvunnit. Vet inte varför men jaja så är det...
Men Madde ska fixa den...


Ny avslutnings bild:-D


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag skulle vilja vara en... delfin...

2009-08-21 @ 04:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0