21 Auguti, Älvsjöskogen:-D

Dagens fråga:

Vilken tid på dagen läser du min blogg?
(morgonen, för middagen, efter middagen, kvällen eller natten?)

HEJ!

Idag var alla 6:or i Älvsjöskogen. Det var kul där. Vi körde lagbrännboll & fotboll och sen pratade vi och hade fritt i två timmar. Innan vi gick dit så hade hela skolan ''Röris" på skolgården. 
På Röris så gympar man. Ja eller man gör lite rörelser och så.
Det var as kul att göra allihop. Vi skrattade så mycket så att vi grät (nästan):-D:-D

Tack Madde för att du fick header:-D

Nu ska jag börja ta det lungt för jag är jättetrött efter att ha börjat skolan:-D

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag läser bloggen den tid som passar mig..!

2009-08-22 @ 06:42:14
Postat av: Anonym

Jag går in och tittar på bloggen lite nu och då för att se om det har blivit några uppdateringar :-)



Vad roligt att det gick bra och var kul på "Röris" - det hade man velat se!



Hoppas ni får en mysig helg!

2009-08-22 @ 11:29:27
Postat av: Per

Det var jag som skrev kommentaren ovan - av någon anledning kom inte mitt namn med :-)

2009-08-22 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0