24 Augusti, Trött

Dagens fråga:

Har du några husdjur?

Jag har två hamstrar, ca. 24 fiskar, en sugfisk och en groda:-D
Hej!

Nu sitter jag framför TV och gäspar.
Jag tittar på Nyheterna:-P
Usch! Det är så hemskt. Det där med att barnen ramlade ner för fönstret.Usch!
 
I natt så åker Christer Fuglesang upp i rymden.
Ja, det kanske inte direkt är en sån här raket med jaja.-D



Nu ska sova för i morgon så har vi B-språk och det blir ju pinsamt om man kommer försent första lektionen...

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Per

Bonjour!



Hoppas det gick bra på franskan i dag! :-)



Jag har två hamstrar, ca. 24 fiskar, en sugfisk och en groda:-D



2009-08-25 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0