30 Augusti, Hemma

Dagens fråga:

Har du ett landställe? Om JA, vart?

Ja, jag har två landtälle i Dalarna, Tällberg, och sen har min mormor ett landatälle på Ingarö som jag brukar räkna med:-D

Hej!

Nu har jag precis kommit hem från landet i Dalarna, efter att ha varit där i helgen med pappa, Sanna, farmor och Annica.
Det var jätte kul där:-D

På fredag så ska jag vara ledig från skolan för då ska vi åka ut till värmdö för att på Lördag så ska mamma och Per gifta sig:-)

Imorrn ska jag vara skolpolis för första gången. Det ska bli jättekul att äntligen få börja stå efter ett drygt halvårs övningar:-D

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig:-D
God Natt!


Kommentarer
Postat av: Per

Du såg jättebra och fin ut som skolpolis! Kul att ni har fått sätta i gång på riktigt allvar nu och inte bara öva längre :-)



Vilken fin bild på brudpar du hittade och lagt ut - undrar om mamma och jag kommer att bli lika fina?! :-)



Kram, Per

2009-08-31 @ 09:28:58
Postat av: Pappa

Ja, jag har ett lantställe tillsammans med mina bröder...



Skolpolis-talangen måste du ha ärvt av mig - du tar bäst!

2009-08-31 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0