9 Augusti, Ledsen

Hej!

Igår dog  min farfar:-( Med det var det bästa för honom för han hade ändå så ont i ryggen främst så de var bäst att han dog.

Jag tog lite sommarlov från bloggen. Om ni undrar varför jag inte har skrivit.

Igår åkte vi oxå Ålandsbåt Sanna, Pappa, Annica och jag. Vi åkte med Eckerö Linjen.
Det var jättekul...

Åhh snart börjar skolan. På ett sätt längtar jag tillbaka för att få träffa alla kompisar, men det finns ju inga kompisar och träffa för alla slutar ju. Vilma, Tilda, Alcie m.f. ska börja i Sjöängen. och Emma ska börja i Kunskapsskolan. Ne, alla slutar ju inte Nicole är kvar TACK!
Mamma ringde och fråga om det skulle finnas platser kvar i MA/NO (Matte/NO) klass  i Sjöängen och de sa at det trodligen skulle göra det...
Men vi får se var jag hammnar i fall att jag inte kommer in...

Jaja nu ska jag äta fruksost.

KramKram/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0