11 Juli, Molnigt

Hej!

Idag har det varit väldigt molnigt, ibland har solen tittat fram men det var bara under en kortare tid.

I morse klippte jag och pappa gräset, det var ganska jobbig...

Sedan åkte pappa, Sanna och jag till Leksand och hämtade ut våra tågbiljetter. i morgon ska nämligen Sanna och jag åka till mamma. Vårt tåg går 13.03 från Tällberg och är framme i Mora 13.34, där hämtar mamma oss.

Sen ska vi till min morbor Jonny i Älvdalen... eller... egentligen så bor han i Slatsjö-Boo men hans tjej, Hannah (www.hannaholivia.blogg.se), och hennes son Liam bor där så de är där just nu.

Mamma har varit i Norrland så hon tar vägen förbi Mora på väg till Älvdalen.
I Älvdalen ska vi stanna i en eller två nätter.              

Jaja, nu ska jag ducha sen ska jag packa. Man måste ju va redo för morgondagens resa... 

Kramkram Emelie     

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad härligt att få träffa dig och Sanna igen!

Längtar...... <3

PUSS

2009-07-11 @ 23:09:39
URL: http://apse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0