18 Juli, Sol:-)

Hej!
Nu undrar  ni säkert varför jag inte har skrívit på såååå länge. Jo det är för att vi inte har haft någon dator. Eller vi har haft en dator men vi har trådlöst internet och det har inte funkat när vi var i Hälsingland. Men nu ska jag i alla fall försöka skriva varje dag om inte internet slutar funka här oxå...

Nu är vi på landet på Ingaö. Idag har i firat Sanna och Per. Sanna fyllde ju när vi var i Dalarna, men då var ju inte mamma o Per med och Per fyllde igår. GRATTIS!GRATTIS!

Nu ska jag gå och lägga mig.
 Kram Emelie                   

Kommentarer
Postat av: Per

TACK för grattiset och uppvaktningen!



Kram, Per

2009-07-19 @ 20:56:04
URL: http://absolutemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0