19 Juli, Molnigt

Hej!

Jag ska berätta vad jag gjorde i Hälsingland. Min morfars bror Hasse och hans fru Britt-Inger har ett landställe där. Vi var där i tre nätter. Det var jättemysigt vi bada, sola och spela kubb.
En dag åkte vi flotte, deras granne har byggt en jättefin och mysig flotte som jag, Rebecca, Linn och Sanna tvättade håret  ifrån. 
Vi var också på en "Sägensafari" där började det med att en "Tant" berättade sägner och sen fick vi vänta tills våran grupp skulle gå och sen fick vi gå en promenad i skogen. Där var det lite som en spökrunda men inte riktigt ändå. Men det var jätteroligt:-)



När vi var i Älvdalen så tog Hannah några bilder på mig och Sanna. Hannah jobbar som ansvarig utgivare på en tidning i Älvdalen. Hon tog några bilder på oss som hon kanske skulle ha på omslaget på tidningen eller i den.
Här är en av de


Idag på landet har vi badat två gånger och spelat badminton.


Puss och Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0