21 Juli, Packat & Klart

Hej!

Nu är det Packat & Klart. Det är ju bra eftersom att imorrn åker jag till Gotland...
Det ska bli jättekul för vi ska vara där med mammas kompisar. Båda heter Anna men det kallas för Tulle och Gurtan. De har väldens sötaste barn. Tulles barn heter Vera och är 1 år och Gurtans barn heter Alice och är ett halvår :-D
Sötisar<333333333333

Jag vet inte om det trådlösta internet kommer funka där men det märker ni väl :-D Om jag inte skriver så funkar det inte...

Idag har min kompis (www.justmadeleines.blogg.se) hjälp mig och göra en header men vi ska bara lägga in den oxåXP

Puss och Kram Emelie:-D

Kommentarer
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL SYLIST EFTER SOMMAREN

hihi, då kan du ha hur hööga klackar du vill!

2009-07-22 @ 02:21:34
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0