28 Juli, Hamster

Hej!

Idag har jag har jag fått en hamster. Jag vet inte riktigt vad den ska heta men ni kan väl skriva en kommentar och säga vad ni tycker...

Syster Emelie (Jag) har varit i farten för Per hade en glasbit under foten, så då tog Syster Emelie ut den:-D Syster Annette (Mamma) såg inte glasbiten men Syter Emelie såg det:-P Syter Sanna (Syrran) hjälpte oxå till..

Jag har TYVÄRR ingen bild på hamstern men när jag hitta sladden mellan mobilen och datorn så lägger jag ut en bild...

Nu är jag i alla fall hemma och kommer inte åka iväg denna sommaren. Det är ganska skönt men det är tråkigt att sommaren är slut:-(

Puss och Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Hannah & Jonny

Om det är en tjej tycker vi att den ska heta: Hannah. Om det är en kille tycker vi att den ska heta Jonny. :)

2009-07-28 @ 23:15:47
Postat av: Emelie

Hahahaha!!!!

2009-07-29 @ 21:25:27
URL: http://absolutemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0