29 Juli, Kungsan

HejHej!

Idag åkte jag och mamma till mammas jobb tidigt på morgonen.
Sen vid lunch åkte jag, Sanna och Per till Kungsan. Där var det "Lilla DN-Galan".
 Jag var med och friidrottade men om man är skadad så ska man ju inte träna så jag fick lite ont.

Just det jag har ju inte berättat om min skada. På gympalägret jag var på veckan efter midsommar så fick jag JÄTTEont i min knän. En ledare är sjukgymnast så hon tittade på mina knän och sa att hon trodde att jag hade typ vätska i knäskålarna. Ja, asså jag förstod inte riktigt men något sånt var det. Men jag ska i alla fall till läkaren på onsdag, om en vecka:-D

Här kommer lite bilder från Kungsan:


Jenny Kallur var där...

Johan Wissman oxå...

och några transor:-D:-D:-D

Hihihi!

Imorrn så ska jag lägga ut några bilder från min semester och min namnlösa hamster:-D

Puss och Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0