6 Juli, Sanna fyller 9år Idag...

Hej!
Idag fyller min lillasyster 9år.
I morrse väckte hon mig och sa "Emelie ni har inte sjungit för mig" Jag fattade inte vad hon menade. "Jag fyller år idag" sa hon. "Ja, just det Grattis!" sa jag.... Så jag glömde bort hennes födelsedag på morgonen fast jag hade köpt prisent och allt:-P Av mig fick hon en stor blommig badboll.... Idag ska vi troligtvis fiska. Hoppas att Jag får en stor gädda:-)
Sen ikväll ska vi äta Tacos.Mums! Det var Sanna som fick bestämma!

 GRATTIS SANNA !

Glad Sommar /Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis Sanna!

Hörde att fisket gick bra. Blev det kanske fisk till förrätt ikväll?

PUSS

2009-07-06 @ 22:26:37
URL: http://apse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0