18 Juni, Rengning dag:-(

Hej!

Idag är det inte alls lika soligt som igår, tvärtt om idag har det regnat hela dan. Igår sov Matilda och Alice här.
Vi hade en sper väll tillsammans. Igår glömde jag skriva en sak, jag köpte ju en ny mobil i Farsta. Det är superfin!
Det är sony Ericssons nyaste den heter T707, en rosa.Så ser den ut.

Jag, Matilda och Alice sov över i min husvagn det var jättemysigt. Vi sov över för att det var ju sissta gången vi ses innan semseter för sen när semestern börjar så kommer vi aldrig vara hemma samtidigt:-(

Imorgon kommer jag åka till pappas jobbarkompis (Sara) ladställe. Där ska vi fira midsommar och har det jättemysigt. Det betyder nog att jag inte kommer kunna sriva på bloggen för de har nog ingen dator där, men jag skriver så klart när jag kommer hem. 

Hoppas att ni får en trvlig midsommar /Emelie



Kommentarer
Postat av: Gurtan

Hej Emlan Semlan

Hoppas du och familjen haft en riktigt härlig Midsommar. Alice och Lars hälsar

2009-06-20 @ 20:29:20
Postat av: madde

fin mobil, skulle vilja ha en sån jag med men jag har ju presis fått en så det går ju inte att ändra på :P

2009-07-06 @ 13:32:20
URL: http://justmadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0