30 Juni, Ätligen...

Heej!
Äntligen...Har jag en dator som har internet, Är det sol, Är det varmt och Jag är på landet.
Efter en vecka på gympaläger men svett och träningsvärk är det ganska skönt att komma hem och sen åka direkt tilöl landet...
På mitt gympaläget så är vi i Rådmansöskola. Där har det en stor gympahall och 50meter till stranden. Det är jätteroligt att vara där förutom att man får väldigt mycket träningsvärk:-)

Nu stitter jag här på landert i Plitsberg och ska snart äta middag efter att ha båder gjort årdning i trädgården men hjälp av pappa och Annica och varit i Leksand men pappa, Sanna, Gabriella, Angelica och Annica.

 Hoppas att jag hinner skriva imorgon!

 Gald sommar!
Skriv gärna komentarer:-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

en kommentar

2009-07-11 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0