12Oktober

Hej!

Nu sitter jag och tittar på tv. Ska snart och hämta min lillasyster hos en kompis.
Idag har jag varit i skolan, såklart.

Vi började me att ha sjöjd.
Sen var det rast. Jag och Nicole gick runt på skolgården. För vi var "Örbyänglar".
Sen hade vi Matte, där hade vi en lite genom gång om vårat ny tema om "Bråk och Procent".
Sen hade vi Engelska där jobbade vi lite i Workbook. Och hade lite genomgång.
Lunch!
Sen Svenska där vi läste, och hade planering.'
Sen SO där vi läse om Canada och Mexico.

Efter skoldagen åkte jag och pappa till farmor och fikade.

Nu ska jag börja klä på mig.

Puss och Kram Emelie<3

Kommentarer
Postat av: Pontus Falk

Kul läsning som vanligt. Dessutom var det kul att ha med dig på mötet idag!

2009-10-13 @ 17:59:08
URL: http://pontusfalk.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Kul med temat Procent och bråk. Jag läste om projektet och ni skulle ju göra ett spel. Spännande och se vad ni hittar på.



Puss på dig!

Mamma

2009-10-13 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0