4 Oktober, Kanelbullensdag

Hej!

Dagensfråga 1:
Tittar du på Idol? Vem hejar du på?
Dagensfråga 2:
Tittar du på Körslager? Vem hejar du på?

Nu ska jag skriva lite om de dagarna som har varit:

Tisdag:

Jag hade simning, gjorde lite läxor och sen gick jag och sov...

Onsdag:
Jag var på "Friendsutbildning" i skloan. Det var jättekul. Vi pratade och gjorde övningar.
På kvällen hade jag gymnastik, efter det åkte jag och mamma till Konsum och köpte matäck för på...

Tosdag:

Vi hade orientering i skolan. Det var jättekul. På kvällen tittade jag på Idol.

Fredag:
Efter skolan hade jag Teater och Dans, det var jättekul.
16:30 åkte jag och Sanna till farmor. Klockan 17:30 kom pappa och vi fikade.
Tittade då också på Idol.

Lördag:
Jag vaknade klockan 6:30, försökte somna om men det gick inte:-(Åh vad trött jag var...
Sean städade vi, pappa, Sanna och jag. Under tiden vi städade så var balkongdörren öppen. När jag och Sanna skulle gå ut och slänga soppor så gick det korsdrag i lägenheten och då var mitt lilla lillfinger där och jag klämmde  mitt finger
Vid lunch tid kom Annica, Gabriella och Angelica.
Sen klockan 20:00 så tittade vi på Körslaget. Jag hejar på TEAM AMY! De är bäst tycker jag!

Söndag:

Vi har baka kanelbullar. Sen ska jag ska göra lite läxor och titta på tv i kväll...
Nu tittar jag på Lilla Melodifestivalen.

Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: alice

verkar som du haft en bra vecka<3333333333333333333

2009-10-04 @ 20:07:28
URL: http://zettz.blogg.se/
Postat av: Per



Kul att du har uppdaterat bloggen igen - saknat den! :-)



Jag vet inte riktigt vem jag har som favorit i Idol, men jag tror att det just nu är Mariette och Tove om jag måste välja.



2009-10-04 @ 20:20:55
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

Jag tittar på Idol och har nog flera favoriter.. Erik & Tove bl.a. :)

Kollar inte på Körslaget..

2009-10-04 @ 20:28:51
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Pontus Falk

Finns det något roligare än att se alla töntar göra bort sig i Idol? Nu när det bara är kvar folk som kan sjunga så är ju inte tävlingen lika rolig längre...



I Körslaget var Amy D's gäng bäst.



För övrigt så är du och Sanna bäst - att inte ha barn som ni måste vara rätt trist... :-*

2009-10-04 @ 22:03:43
URL: http://pontusfalk.ax25.org/
Postat av: Hannah

Mariette är bäst på Idol och SJÄLVKLART är Team Stefan bäst i körslaget!

2009-10-05 @ 18:33:28
Postat av: Matilda

Heej på fråga 1 RABIH

fråga 2 jag kolar inte på körslaget så INGEN xD <3



Hoppas du har det bra vi mpste ses snart PUss

2009-10-05 @ 18:48:58
URL: http://absolutmattilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej emmelie det är amanda sannas kompis.ja jag tittar på idol och jag hejar på Erik Grönvall.ja jag tittar på körslaget jag hejar på teamola

2010-01-23 @ 22:42:54
Postat av: Amanda

Hej emmelie hoppas du haft en bra vecka.Pinsamt det där med sjukgymnasten men jag tror ditt knä kommer att bli bra snart!!!



//Amanda

2010-01-23 @ 22:45:21
URL: http://saklartamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0