6Oktober, Kallt

Hej!
Varför ska det vara så kallt?
Kan någon svara på det?

Idag har jag varit i skolan. Idag så var vi bara åtta stycken i klassen som var friska, allså var det fyra sjuka.
Det är så tomt i klassrummet när vi är så få. Det känns så himmla konstigt! Jag saknar min gamla klass såå mycket.
Jaja.

Efter skolan så gick jag till sjukgymnasten. Jag går ju dit en gång i veckan för att få övningar och träna lite, som jag nog sagt tidigare så har ju lite problem men mina knän.
Det var så pinsamt, för när jag var där så var det bara massa pensionärer där men rullator och allt. 
Och då kom jag där, tolv år och utan rullator.
Ja inte någ men det, när jag tränade så kom en lite äldre dam och sa:
-Hejsan, du var allt ung.
Ja så sa hon, och det lät på henne som att jag var för ung för att ha ont.
Men jag bara nicka och höll med:-)

Och nu sitter jag här och bloggar, sammtidigt som jag pluggar och gör läxor.
Åhh jag är så trött så jag slutar skrivandet här och går och lägger mig..

Imorgon kan jag ladda upp lite roliga blider från jag var liten:-P

Puss och Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, stackars dig som är så unga och har ont! Hoppas träningen snart ger resultat!

Tack för sockerkaksbaket idag!



PUSS <3

2009-10-06 @ 22:41:28
Postat av: alexandra

hahah! tant xP hoppas dina knän blir bättre!



PUUUUSS!

2009-10-07 @ 17:40:27
URL: http://alexandraaas.devote.se
Postat av: Matilda

Heej gumman hoppas vi kan göra nåt nån dag<3

Haha Hoppas att du bättre i dina knän och så puss på dig

PS: Det nya rum blev super fint

2009-10-07 @ 19:14:32
Postat av: Pontus Falk

Kul att läsa i din blogg igen!

2009-10-08 @ 03:55:42
URL: http://pontusfalk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0