8Okteober, God Morgon Alla Läsare!

God mogon!

Så här kommer förhoppningsvis min dag se ut:

- Jag ska snart klä på mig
- Pappa kommer att hämta mig hos mamma sedan ska vi åka till Järva-Närsjukhus.
- Ska till en doktor på Järva som ska titta på mitt lillfinger.
    Och vet ni vad som är pinsamt? Det är samma doktor som tittade på mina knän nä jag var på Järva
- Sen ska jag kanske rönka, och sen får vi se vad som händer.
- Jag ska åka till baka till skolan. Och vara där tills dagen är slut.
- Jag och Sanna ska åka till Pers jobb och jag ska sälja jultidningar där.
- Vi ska åka in till stan och köpa jeans till mig.
- Vi ska äta ute på någon resturang.
- Vi åker hem
- Jag tittar på Tv och gör läxor
- Vi går och lägger oss

Om du undrar varför mamma aldrig är med på dagen är det för att hon ska på konferas och kommer tillbaka imorgon...
Nu ska jag göra iordning mig.



Puss och Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Julia

Det verkar som om du har haft en härlig dag!

2009-10-08 @ 19:25:16
Postat av: Per

Tack för en mysig eftermiddag! Skönt att du hittade ett par jeans till slut!



2009-10-08 @ 19:31:23
Postat av: MARIELLE

re; tackar =) detsamma!

2009-10-08 @ 21:49:01
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Postat av: Pontus Falk

Tur att vi inte fastnade mer i bilköerna än vi gjorde!



Alternativet, att åka kommunalt, hade inte varit bättre - eller hur? :-)

2009-10-08 @ 23:27:50
URL: http://pontusfalk.blogspot.com/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så jätte mkt :D

2009-10-09 @ 19:48:59
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0