11 September, Sjuk!

Hej!

Ojojoj nu var det länge sen jag skrev men jag ska försöka sammanfatta de här dagarna...

Mån 7/9 - Ons 9/9:
Jag gick i skolan, som vanligt. På onsdagen var jag hos ortopeden.

Tor 10/9:
Jag fick feber, ont i halsen, förkyld och ont i kroppen.
Min klasskompis Felix har haft svininfluensan, så jag kanske fick ett lätt litet virus.
Var hemma från skolan.
Sen på kvällen blev det bra fast jag var bara förkyld. Vilma och Tyra och deras hund Kattja kom hit för vi skulle "passa" de. För Malou och Jonas behövde jobba...

Fre 11/9:
Hade/Har fortfarande ont i halsen och var förkyld. Hemma från skolan
Sannas kompis Amanda ska sova här fast jag tog det lugt hela kvällen:-D

Nu sitter jag, Amanda, Sanna, Per och mamma och tittar på Doobidoo sen ska vi titta på Idol:-D



Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul läsning!

2009-09-11 @ 21:45:15
Postat av: Per

Åh! Saknat ditt bloggande! Kul att du skriver igen!

2009-09-12 @ 16:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0