20 September, Hejsan!!!

Hej!

Idag har simningen äntligen börjat. Nu simmar jag tre gånger i veckan, måndag 19-20 i Farsta, tisdag 18-19 i Bredäng och 8-10 i Skärholmen.

Dagen började men att pappa väckte mig på balkongen. Ja, det låter lite roligt och knäppt men Angelica, Sanna, Gabriella och jag så med sovsäck på Annicas balkong i natt:-)
Sen åt jag och pappa frukost. Klockan var då 6:45.
Efter det å åkte vi till Skärholms hallen 7:15.
När vi kom dit så gick jag in och bytte om och sedan böjarde jag simma klockan  8:00.
10:00 hade jag simmat klart då bytte jag om.
10:15 Gick jag till Tunnel-Banan för pappa åkte hem under träningen.
Sen när jag jag kom hem till Täby så gick vi (jag, pappa, Annica, Sanna, Angelica och Gabriella) och fiska. Angelica fick tre fiska och Sanna fick en, tror jag.
Jag  och Gabriella fick inga:-(
Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och skriver:-)

Nu ska jag snart börja gå och lägga för att jag ska upp klockan kvart i sex imorrn, för då är det skola:-)

Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Pontus Falk

Superkul läsning!

2009-09-21 @ 05:35:42
URL: http://pontusfalk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0