3 September, Svar!

Hej!

1. Vem är du kär i?
SVAR:  De är hemligt:-D

2. Gran Canaria eller Cypern?
SVAR:  Jag tror Gran Canaria, tror jag:-P

3. Havre- eller risgrynsgröt?
SVAR:  Kan inte välja, båda är supergott:-D Jag älskar gröt:-S

4. Vilken är din favoritlåt?
Jag vet inte, jag gillar all musik!!!


5. Vilken är din favorit färg?
SVAR:
Min favoritfärg är mörk- och neonrosa:-D

6. Vad vill du jobba med när du blir stor?
SVAR:  Jag vill bli frisör!

7. Vilken är den roligase sporten att titta på?
SVAR:  Jag vet inte riktigt, men jag tror att det är fotboll...

8. Vilket är dtt favoritgodis?
SVAR:  Sura nappa tror jag men jag gillar allt godis:-)

Så det var alla frågor:-D


Idag har jag varit i skolan. Det var kul fast vi inte gjorde något specielt:-)
Sen efter skolan så klippte jag och Sanna oss:-D

Imorrn ska jag och Sanna vara lediga för vi ska åka dit där Per och mamma ska gifta sig och göra iordning, det ska bli jättekul...



Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha en trevlig helg!

2009-09-04 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0