Blogg, Frukost, sen??

Hej!
Förlåt att jag inte uppdaterade på igår med det var för att jag var hemma hos Matilda
med Alice efter middagen och hade myskväll. Vi tittade på en film som hette "Prinsessa"
Här är en bild från filmmen.
Filmen var bra, men det dåliga var att det hackade hela tiden så därför så fick vi inte se vissa scener. Plus att där hela filmen skulle avslutas då hackade den hela tiden. Men man försåg ändå vad som skulle hända..
Men det var supermysigt:-D
Sen gick jag hem, och Alice, hennes pappa och hennes syrra följde mig hem....
Då var jag så trött att jag inte orkade göra något mer en att gå och lägga mig:D
Idag vaknade jag av att Sanna och mamma pratade utanför mitt rum, så nu när jag ändå är vaken så här tidigt så tänkte jag lägga upp ett inlägg på bloggen, sen gå ner och äta frukost med familjen. Men efter det vet jag inte vad jag ska göra....
Glöm inte att kommentera:D

Kommentarer
Postat av: Pontus Falk

Hej,



Vill bara säga att jag känner Zandras (som spelar Maja i Prinsessa) pappa... :-)

2010-04-11 @ 10:18:20
URL: http://sm0r.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0