Mamma städar, Per lagar mat, Sanna är på teater och jag bloggar:P

Hej!♥
Nu har jag kommit hem från första skoldagen efter påsklovet, efter att har varit hos doktorn igen och efter att har suttit i bilen..
Först på morgonen så ringde väckarklockan 06.30, men då snoozade jag till 06.35 och så vidare, men när klockan ringde 06.50 så tänkte jag, fy Emelie nu MÅSTE du gå upp!! Och så gick jag upp.
Sen kom jag till skolan och så hade vi slöjd. Vi skulle fylla i någon papper till utvecklingssamtalet, men efter det så sa Svante (slöjdläraren) inte vad vi skulle göra så vi satt och snackade lite...
Sen hade vi rast, men efter rasten när vi kom inte så... Var det värsta byggplatsen i vårat klassrum, och
bygg-gubbarna  hade tagit bort våra fönster XP Så nu har vi inga fönster utan bara en typ spånskiva för fönsterna, men vi fick ett litet titthål så att det kom in någon ljus...
10.00 hade vi Matte.
11.00 Hade vi Engelska.
Sen var det lunch då fick vi Hamburgare:P
Efter lunchen hade vi rast, och efter rasten så hade vi Svenska och SO.
När vi slutade gick jag med Nicole och köpte bussremsa och Nicole bjöd min på glass, Mums!
Vi typ halv fyra kom mamma och hämtade mig för vi skulle till doktorn. När jag kom dit var det lite konstigt för då skulle jag bara sitta och vila, sen fick jag komma in och mäta blodtrycket och pulsen. Sen fick jag ligga och försöka somna i 15minuter och sen gjorde dom samma sak igen..
Efter jag var hos doktorn så skulle jag hjälpa mamma och fixa hennes jobbs "utställning" (eller vad man ska säga) på mässan. Men då fick jag inte komma in för att jag var under 16år. Så jag fick sitta i bilen och göra läxor-.-'
Det var min dag..
Nu ska jag äta pannkaka som Per har lagat:D
Hej då/ Emelie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0