Hejsan♥♥♥♥♥

Nu sitter jag och Per här hemma och tittar på någon konstig OS-gren... Vet inte vad det är :S
Mamma är på föräldramöte i min klass och Sanna är hos sin kompis Linnea.
Idag åt vi Wok till middag! Supergott!!!
Efter maten så gjorde jag matte-läxa:)
Per och Jag fikade precis med Apelsinjuice och kakor som jag bakade idag. Här kommer receptet dom:
  • Lägg i: 2msk Kakao, 1msk Sirap, 100gram Margarin, 1dl socker och 1msk Vaniljsocker, i en liten kastrull, och koka det kraftigt i 2minuter.
  • Sen blandar du det med 3½dl Corn Flakes. Den klickar du upp det i små formar...
En bild på mig och Nicole...
Ha en bra kväll!
Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Per

Skicross hette den "konstiga" OS-sporten som vi tittade på :-)



Jag kan verkligen rekommendera kakan - smarrigt värre, tack tack :-)



Kram, Per

2010-02-24 @ 09:13:45
Postat av: Anna

Hej Emelie!

Tack för din kommentar!

Din blogg är jättefin också men det var ett tag sen du uppdaterade! ;)

Hoppas att du har jaft en bra dag och hoppas att du får ett fortsatt trevligt lov!



Kramar från Anna! :)

2010-02-28 @ 16:16:31
URL: http://ingridanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Den gammla klasskamraten är Sofia Isheden! :)



Kram! :)

2010-02-28 @ 16:17:25
URL: http://ingridanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0