Hej igen!

Nu var det ju SUPER länge sen jag skrev på bloggen, men det har varit så mycket med skolan och så. Men nu tänkte jag börja.
I julklapp fick jag:
  • En dator som jag sitter och skriver på nu.
  • Biobiljetter
  • Guitar Hero 5 på Wii
  • Mascara
  • Filmer
  • Och mycket mer...
Igår sov Tilda över hos mig, så nu är vi tillsammans. Tilda läser Twiligt (Ljudet av ditt hjärta) medan jag bloggar och gör en läxa på datorn.
För er som inte har läst min blogg tidigare ska jag berätta lite om mig själv:
Jag heter Emelie o är 12 år, fyller 13 i mars. Har en mamma, en pappa och en lillasyster. Och en bonus mamma,en bonus pappa, två bonus syskon. Två Hamstrar som heter Stella o Smilla och fiskar. Så det var min familj...
Kramis Emelie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du har börjat skriva igen!



PUSS <3

2010-01-23 @ 23:28:27
Postat av: Per

Kul att du har börjat skriva igen - har saknat din blogg :-)



Kram, Per

2010-01-24 @ 15:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0