Hej♥

Idag så var jag, mamma, Per, Sanna och Sannas tre kompisar Linnea, Victoria och Olivia i Segeltorp och såg Eric Saade. Han är så J**LA bra, och så snygg :P
Okej nu ska jag sluta bara snacka om honom...
Igår sov jag hos Tilda efter jag hade varit på tävling och varit på August kalas :D
Det var skitkul:)
Igår på min gympa-tävling så fick jag två guld! Jippi! Jag trodde verkligen inte att vi skulle vinna.. Men det gjorde vi! Det var bättre än förra året för då så fick jag ett Guld och ett Silver :D
Nu ska jag göra lite läxor.. Det måste man ju oxå göra*suck*.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med - han är så onödigt snygg :-)

Puss och kram skumbanan <3

2010-03-21 @ 16:50:53
Postat av: Per

GRATTIS till både gulden i går - underbart och bra jobbat! :-)



Tänk, du såg ju inte bara Eric Saade - du fick ju till och med prata lite med honom också, snacka om lycka!

2010-03-21 @ 17:18:09
Postat av: sanna

jag vill ha dina medaljer. kan vi byta? men du får göra dina läxor nu.

kram sanna

2010-03-21 @ 20:57:57
URL: http://saklartsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0