Hej♥

Idag hade jag släkt-kalas, Jag fick ett "Love" halsband, ca.950kr, lakan, böcker och lite mer...
I fredags hade jag fest för några kompisar, då fick jag nagellack, hårspray, BH, trosor, tuggummi, shorts och två presentkort- ett på Kicks och ett på HM :D Mina kompisar sov över.
På lördag morgonen så var det den värsta morgonen i mitt liv... Vi åt frukost som vanligt och sen skulle vi titta på en film som vi inte hann titta klart på kvällen innan. Då skulle jag spola fram på filmen, sen hände det.
Jag svimmade och fick kramp i benen, sen blev jag vit i ansiktet och sen blå.
Och sen blev jag medvetslös.. Mina kompisar trodde att jag skojjade för vi hade precis pratat om teater innan. Sen när jag blev vit och blå i ansiktet så förstod dom att det var på riktigt.
Då ropade dom på mamma och Per ringde ambulansen, när ambulansen kom så tog det stick i fingret och lite så, men jag kommer inte ihåg från då...
Sen när ambulansen hade gått och mina kompisar var på väg en så spydde jag...
Den var nog det VÄRSTA morgonen i mitt liv, hittills...
Men nu ska jag öva inför engelska provet nästa vecka...

Kommentarer
Postat av: alice

de var den värsta morgonen i mitt liv också, älskar dig<3

2010-03-29 @ 08:09:04
URL: http://zettz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0